طراحي طراحي .

طراحي

اهميت طراحي سايت در شبكه هاي اجتماعي:


امروز مي خواهيم در مورد شبكه هاي اجتماعي و طراحي سايت اين مطلب را به اشتراك بگذاريمطراحي وب سايت داراي اصول و استانداردهايي است كه اگر اين اصول و استاندارد در طراحي سايت شما رعايت شود مي توانند موفقيت براي بالا بردن آمار بازديد كننده ها را در پي داشته باشد و به عبارت ديگر تعداد فالوورهاي خود را افزايش دهد.

در دنياي امروزي شبكه هاي اجتماعي به طوري همه گير شده است كه تمامي خبرها در عرض چند ثانيه به كل دنيا مخابره مي شود. پس مي توانيد از شبكه هاي اجتماعي نهايت استفاده را داشته باشيد و در كنار آن مديريت صحيح و درست شبكه هاي اجتماعي باعث رونق بيزنس شما خواهد شد و آثار آن را در فروش هاي خود خواهيد ديد.

شبكه هاي اجتماعي

براي شبكه هاي اجتماعي معيار ها و فاكتورهايي وجود دارد كه بايد به آن توجه بسياري شود. همه ما مي دانيم بيشتر شبكه هاي اجتماعي به صورت بصري مي باشند. در مورد شبكه هاي اجتماعي نظير linkedin ، facebook  ، Instagram بايد محتوا وتصاوير به حدي مطلوب باشد كه كاربران را جذب كند. در ادامه مي خواهيم در استفاده صحيح از تصاوير و محتوا را در شبكه هاي اجتماعي توضيح دهيم:

سايز تصوير:

براي استفاده از عكس ها بايد به اندازه آنها توجه كنيد در شبكه هاي اجتماعي اندازه عكس ها ۸۰۰*۶۰۰ يا كوچكتر از اين اندازه استفاده كنيد. اين اندازه از تصاوير و عكس ها مطلوب است چون بيشتر كاربران با دستگاه هاي مختلف نظير موبايل يا تبلت استفاد مي كنند به همين دليل انتخاب اين اندازه براي هر صفحه نمايشي مطلوبيت دارد.

محتواي تصوير:                                                                      

يكي ديگر از فاكتورهاي مهم در پست هاي شبكه هاي اجتماعي ، محتوا است. با دقت و هوشمندانه بايد متن مربوطه را انتخاب كنيد تا براي كاربران و مخاطبان جذاب باشد. محتواها بايد داراي ارزش بالايي باشد تا مخاطبان از خواندن آن حس خوب داشته باشند. اين محتوا دريچه تعامل با مخاطبان شما خواهد بود و خيلي سريع مي تواند براي وب سايت شما تبليغاتي داشته باشد.

نكته ي ديگر در زماني كه محتوا را توليد كرديد و عكس مورد نظر را انتخاب نموديد. حتما با استفاده از فتوشاپ لوگوي خود را در عكس و تصوير قرار دهيد. اين امر باعث مي گردد كه با مخاطب با لوگوي شما آشنا شود و هم چنين عكس و محتواي شما به راحتي ديگران از آن كپي برداري انجام ندهند. ميزان مخاطبان در شبكه هاي اجتماعي بسيار بالا است. شما به راحتي مي توانيد كه تصاوير مربوط به بيزنس  وب سايت خود در اين فضاها انتشار دهيد. مثلا درنظر بگيريد كه مي خواهيد براي كاربران وب سايت شما يك كد تخفيف دهيد . با انتشار عكس و محتوا در شبكه هاي اجتماعي به راحتي مي توانيد به همه كاربران اطلاع رساني كنيد و آنها را از اين تخفيف مطلع كنيد.

هميشه به ياد داشته باشيد زماني كه طراحي وب سايت را انجام مي دهيد. در وب سايت خود جايگاهي را براي آيكون هاي شبكه هاي اجتماعي قرار دهيد تا دسترسي كاربران به آن راحت باشد. اين امر سبب مي شود تا كاربران در شبكه هاي اجتماعي شما جوين شود و خيلي سريع از اتفاق هاي وب سايت شما آگاهي پيدا كنند و به وب سايت شما مراجعه كنند. پيامد اين كارها ، بالا رفتن ترافيك وب سايت شما خواهد بود. سايت پيشنهادي: خريد اينترنتي پوشاك مردانه و  طراحي سايت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۱۵:۵۲ توسط:طراحي موضوع:

اصول طراحي سايت فروشگاهي:

                                                                                               

اصول طراحي سايت فروشگاهي در سال ۱۹۹۳ زماني كه براي اولين بار زبان تحت وب html براي انتقال داده در سراسر دنيا معرفي شد ، فكر كردن به اين كه مي توان اين ابزار ها را تا آن جايي پيشرفت داد كه بتوان يك فروشگاه اينترنتي را با آن راه اندازي كرد ، بسيار محال بودطراحي سايت در دو دهه گذشته با سرعت بسيار زيادي پيشرفت كرد و ابزار هاي جديدي براي طراحي در اختيار طراحان وب گذاشته شده كه در اين زمان مي توان يك فروشگاه اينترنتي را راه اندازي كرد و مشتريان مي توانند خيلي راحت محصولات خود را از زواياي مختلف ببينند و محصولات مورد نظر خود را انتخاب و به صورت الكترونيكي پرداخت و محصول را دريافت كنند . طراحي سايت فروشگاهي يكي از پر چالش ترين و بزرگ ترين پروژه هاي طراحي وب سايت است . كه براي طراحي آن نياز به يك تيم متخصص و كارشناس لازم است تا بتوانند مسائل مربوط به فروشگاه اينترنتي را تحليل و پياده سازي كنند . يكي از يزرگ ترين فروشگاه هاي بزرگ و موفق در دنيا سايت فروشگاهي آمازون است www.amazon.com  در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس در ايالت متحده آمريكا تاسيس شد كه در سال ۱۹۹۵ شركت طراحي سايت با عنوان سايت فروشگاهي كتاب معرفي شد .و هم اكنون هر چيزي را مي توان در سايت آمازون پيدا كرد كه داراي تمامي امكانات يك فروشگاه كامل را دارد.

ابزارهاي جديدي كه براي طراحي سايت فروشگاهي در اختيار طراحان وب سايت قرار دارد عبارتند از افزونه فروشگاه ساز ووكامرس براي سيستم مديريت محتواي وردپرس ، سيستم مديريت محتواي پرستا شاپ كه يك پرتال فروشگاه سازي با امكانات فراوان است و  … اين ابزار هاي جديد به طراح سايت كمك مي كند كه سايت فروشگاهي را سريع تر ، بهتر و امن تر طراحي كند . هر كدام از اين ابزار ها داراي امكانات خاصي براي پياده سازي دارند .

براي طراحي وب سايت فروشگاهي اصول و قواعدي وجود دارد كه در ادامه اين مطلب به آن اشاره خواهيم كرد .

اصول و قواعد طراحي سايت فروشگاهي

۱-لايه گرافيكي وب سايت فروشگاهي بايد كاربر پسند باشند تا به راحتي بتوانند وب سايت را مشاهده كنند.

۲-محصولات ارائه شده در وب سايت حتما دسته بندي شود تا كاربران به راحتي بتوانند به محصولات مورد نظر خود دسترسي داشته باشند .

۳-تصاوير محصولات كاملا واضح و مشخص باشد و همچنين از زواياي مختلف از محصولات عكس گرفته شود .

۴-مشخصات كامل محصول و همچنين محصولات مشابه اين محصول در توضيحات محصول قرار گيرد .

۵-داراي سبد خريد براي كاربران باشد تا بتوانند چندين محصول را در يك بار خريد كردن سفارش دهند .

۶-وب سايت فروشگاهي حتما داراي گواهينامه SSL باشد . تا كاربران به راحتي داده هاي خود را ارسال كنند.

۷-وب سايت فروشگاهي بايد داراي بخش پرداخت الكترونيكي باشد .                                                   

۸-براي مشترياني كه خريداري كرده ، فاكتور خريد صادر كنند.

۹-نحوه ارسال محصول به مشتري بايد مشخص باشد

۱۰-وب سايت فروشگاهي بايد داراي پشتيباني ۲۴ساعته باشد تا در هر زمان بتواند پاسخگوي مشتريان خود باشد .

نتيجه گيري:

در حال حاضر خريد كردن به روش الكترونيك بسيار گسترش و پيشرفت داشته و هر روز مشتريان بيشتري جذب اين نوع خريد مي شوند . تنها نتكه مهم در اين جا اين است كه براي طراحي سايت فروشگاهي بايد اصول و قواعدي كه براي آن وجود دارد رعايت شود .

سايت پيشنهادي: خريد اينترنتي پوشاك مردانه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۱۵:۲۸ توسط:طراحي موضوع: