طراحي طراحي .

طراحي

اهميت طراحي سايت در شبكه هاي اجتماعي:


امروز مي خواهيم در مورد شبكه هاي اجتماعي و طراحي سايت اين مطلب را به اشتراك بگذاريمطراحي وب سايت داراي اصول و استانداردهايي است كه اگر اين اصول و استاندارد در طراحي سايت شما رعايت شود مي توانند موفقيت براي بالا بردن آمار بازديد كننده ها را در پي داشته باشد و به عبارت ديگر تعداد فالوورهاي خود را افزايش دهد.

در دنياي امروزي شبكه هاي اجتماعي به طوري همه گير شده است كه تمامي خبرها در عرض چند ثانيه به كل دنيا مخابره مي شود. پس مي توانيد از شبكه هاي اجتماعي نهايت استفاده را داشته باشيد و در كنار آن مديريت صحيح و درست شبكه هاي اجتماعي باعث رونق بيزنس شما خواهد شد و آثار آن را در فروش هاي خود خواهيد ديد.

شبكه هاي اجتماعي

براي شبكه هاي اجتماعي معيار ها و فاكتورهايي وجود دارد كه بايد به آن توجه بسياري شود. همه ما مي دانيم بيشتر شبكه هاي اجتماعي به صورت بصري مي باشند. در مورد شبكه هاي اجتماعي نظير linkedin ، facebook  ، Instagram بايد محتوا وتصاوير به حدي مطلوب باشد كه كاربران را جذب كند. در ادامه مي خواهيم در استفاده صحيح از تصاوير و محتوا را در شبكه هاي اجتماعي توضيح دهيم:

سايز تصوير:

براي استفاده از عكس ها بايد به اندازه آنها توجه كنيد در شبكه هاي اجتماعي اندازه عكس ها ۸۰۰*۶۰۰ يا كوچكتر از اين اندازه استفاده كنيد. اين اندازه از تصاوير و عكس ها مطلوب است چون بيشتر كاربران با دستگاه هاي مختلف نظير موبايل يا تبلت استفاد مي كنند به همين دليل انتخاب اين اندازه براي هر صفحه نمايشي مطلوبيت دارد.

محتواي تصوير:                                                                      

يكي ديگر از فاكتورهاي مهم در پست هاي شبكه هاي اجتماعي ، محتوا است. با دقت و هوشمندانه بايد متن مربوطه را انتخاب كنيد تا براي كاربران و مخاطبان جذاب باشد. محتواها بايد داراي ارزش بالايي باشد تا مخاطبان از خواندن آن حس خوب داشته باشند. اين محتوا دريچه تعامل با مخاطبان شما خواهد بود و خيلي سريع مي تواند براي وب سايت شما تبليغاتي داشته باشد.

نكته ي ديگر در زماني كه محتوا را توليد كرديد و عكس مورد نظر را انتخاب نموديد. حتما با استفاده از فتوشاپ لوگوي خود را در عكس و تصوير قرار دهيد. اين امر باعث مي گردد كه با مخاطب با لوگوي شما آشنا شود و هم چنين عكس و محتواي شما به راحتي ديگران از آن كپي برداري انجام ندهند. ميزان مخاطبان در شبكه هاي اجتماعي بسيار بالا است. شما به راحتي مي توانيد كه تصاوير مربوط به بيزنس  وب سايت خود در اين فضاها انتشار دهيد. مثلا درنظر بگيريد كه مي خواهيد براي كاربران وب سايت شما يك كد تخفيف دهيد . با انتشار عكس و محتوا در شبكه هاي اجتماعي به راحتي مي توانيد به همه كاربران اطلاع رساني كنيد و آنها را از اين تخفيف مطلع كنيد.

هميشه به ياد داشته باشيد زماني كه طراحي وب سايت را انجام مي دهيد. در وب سايت خود جايگاهي را براي آيكون هاي شبكه هاي اجتماعي قرار دهيد تا دسترسي كاربران به آن راحت باشد. اين امر سبب مي شود تا كاربران در شبكه هاي اجتماعي شما جوين شود و خيلي سريع از اتفاق هاي وب سايت شما آگاهي پيدا كنند و به وب سايت شما مراجعه كنند. پيامد اين كارها ، بالا رفتن ترافيك وب سايت شما خواهد بود. سايت پيشنهادي: خريد اينترنتي پوشاك مردانه و  طراحي سايت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۱۵:۵۲ توسط:طراحي موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :